EuroTier – święto branży rolniczej
OVER Group, jako polski lider specjalizujący się produkcją środków wspomagających hodowców zaznaczył swoją obecność na targach stoiskiem, na którym odwiedzający mogli zapoznać się z pełną ofertą marki OVER Agro. Nasze stoisko zlokalizowane w jednej z hal od samego początku cieszyło się ogromną popularnością. „Jesteśmy zaskoczeni liczbą odwiedzających, którzy pojawili się tutaj w celu nawiązania relacji biznesowych. Targi EuroTier nie bez powody nazywane są najważniejszymi targami rolniczymi w tej części świata. Dla polskich firm, które myślą o eksportowaniu swoich produktów lub usług, obecność tutaj jest obowiązkowa” mówił Wojciech Liszka, Product Manager działu Export.
Odbywające się w Hanowerze targi EuroTier odwiedzane są przez ponad 150 tyś. gości z całego świata. Dla OVER Group były one okazją nie tylko do spotkania z obecnymi klientami eksportowymi, ale także nawiązanie relacji z potencjalnymi kontrahentami z ciekawych i wymagających rynków, m.in. z Algierii, Turcji, Maroka, Tajlandii, Gruzji, Norwegii i Szwecji. Poza ofertą marki OVER Agro, wszyscy odwiedzający nasze stoisko mieli okazję poznać również markę OVER Horse dostarczającą specjalistyczne produkty dla hodowców koni oraz miłośników sportów konnych.
Targi EuroTier nie bez powodu nazywane są świętem branży rolniczej. Odbywające się w Hanowerze wydarzenie przyciąga ponad 150 tys. gości oraz ponad 2 tys. wystawców z całego świata. Poza doskonałą okazją do nawiązania kontaktów biznesowych, targi pozwalają poznać najnowsze trendy w hodowli zwierząt, branżowe ciekawostki oraz nowinki techniczne i technologiczne.
„EuroTier za nami. To były cztery dni pełne emocji i ciężkiej pracy. Sama obecność na targach nic nie znaczy bez proaktywnej postawy. Dlatego mając dostęp do potencjalnych klientów z całego świata trzeba dołożyć wszelkich starań, by odwiedzający stoisko dowiedzieli się jak najwięcej o firmie i ofercie. Za nami ciężkie cztery dni pełne rozmów, ale wiem, że ten wysiłek zaowocuje, a nasza działalność eksportowa poszerzy się o kolejne państwa. Wszystkim polskim firmom, które tak jak OVER Group nie chcą ograniczać się tylko do lokalnych rynków zdecydowanie polecamy uwzględnienie w swoich planach obecności na targach w Hanowerze” – podsumował Wojciech Liszka.